Obec Bražec vznikla na základě zákona č. 15/2015 Sb., Zákon o zrušení vojenského újezdu Brdy, o stanovení hranic vojenských újezdů, o změně hranic krajů a o změně souvisejících zákonů (zákon o hranicích vojenských újezdů) s účinností od 1.1.2016.
Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
pondělí | 8:00 – 17:00 |
středa | 8:00 – 17:00 |
Úřední hodiny
pondělí | 8:00 - 17:00 |
středa | 8:00 - 17:00 |
Žádost o poskytnutí informace se podává
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Obec Bražec vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
Úřední deska,
Sbírka právních předpisů územních samosprávných celků a některých správních úřadů
Organizace je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady.
2017
Vyjádření k žádosti o poskytnutí informace ve smyslu zákona 106/1999 sb.
Vyjádření k žádosti o poskytnutí informace ve smyslu zákona 106/1999 sb.
2018
Vyjádření k žádosti o poskytnutí informace ve smyslu zákona 106/1999 sb.
2019
Vyjádření k žádosti o poskytnutí informace ve smyslu zákona 106/1999 sb.
2024
Vyjádření k žádosti o poskytnutí informace ve smyslu zákona 106/1999 sb. Typ: PDF dokument, Velikost: 293.4 kB